Plantjesmarkt 20 april 2024 bij WVT

Lokatie: VvSO - WVT  Talinglaan 10 Bilthoven
Openingstijden markt: 11.00-14.00 uur (opruimen tot 15.00)

Geachte leden afdeling De Bilt Bilthoven, Huis ter Heide e.o.,

Op zaterdag 20 april 2024 zal onze afdeling in het gebouw van en in samenwerking met VvSO-WVT weer de jaarlijkse planten- en stekjesmarkt houden. Er zullen weer eenjarigen zijn, opgekweekt door de leerlingen van het Seystercollege, school voor praktijkonderwijs in Zeist en er is de verkoop door G&B-leden van planten, die door henzelf zijn opgekweekt uit zaad of stek.
Naast de verkoop van eenjarigen en planten/stekjes door leden bieden we graag andere partijen gelegenheid  hun producten aan de man te brengen.

Dit jaar is dat Sherpa, ondersteunt mensen met een beperking op het gebied van wonen, werken, leren en vrije tijd. Zij zullen producten verkopen, gemaakt door hun clienten.

De Gemeente De Bilt is samen met NMU-heuvelrugtuinen aanwezig met de aftrap van de Tegelwipactie 2024: voor 1 gewipte tegel ontvangt u een heuvelrugtuinplant!  Let op: er zijn maximaal 50 planten te vergeven!

En ook dit jaar zijn weer aanwezig Agnes Kruiden, Tuinderij Eyckenstein met kruiden- en groenteplantjes en Marja Kalisvaart met jammen en meer.

Verder is er een boekenstand met tuinboeken van onze afdeling en van WVT en natuurlijk onze Groei&Bloei PR-stand met een mooie Voorjaarsaanbieding voor nieuwe leden met korting op het lidmaatschap én een welkomstgeschenk: óf de mezenset óf het moestuinboek van Esther Klaster en Femke Lampe-Braun..

Kom op tijd, want op=op leert de ervaring van de afgelopen jaren!

Joke Schreuder en Henri L’Honoré Naber